Saturday, September 3, 2016

Forex Trading - 4x

Deelname deur individuele handelaars het fenomenaal gegroei in die afgelope jaar met die verspreiding van die Internet, uitbreidings in persoonlike rekenaars en forex sagteware. Hoekom Forex Trading Automated Forex Trading Forex Basics Wat is Forex Forex of buitelandse valuta word die grootste kapitaalmark in die wêreld, waar geldeenhede van alle nasies en lande vrylik verhandel deur die wêreld se grootste banke, institusionele beleggers, belegging spekulante, maar meer belangrik - ook deur mense soos ek en jy. In teenstelling met die aandelemark, die Forex mark is oop non-stop, 24 uur per dag, 5 dae per week, en gevolglik sy grootte en volume van ambagte dwerge letterlik die grootte van die aandelemark. Soos die daaglikse volume van die hele aandelemark word geskat op ongeveer 60 miljard versprei oor tienduisende verskillende individuele aandele, in vergelyking met die volume van Forex oorskry Drie triljoen dollar elke dag, is die meerderheid van die wat net 'n versprei oor handvol van die belangrikste geldeenhede - soos die Amerikaanse dollar, die euro, Britse pond, Switserse frank, Japanese Yen, Kanadese Dollar en Australiese dollar, wat dit - by verre - die grootste en die mees likiede mark in die woord. Trouens, forex oorskry die gekombineerde volume van al die groot ruil handel aandele, termynkontrakte en alle ander instrumente oral in die wêreld. Deelname deur individuele handelaars het fenomenaal gegroei in die afgelope jaar met die verspreiding van die Internet, uitbreidings in persoonlike rekenaars en forex sagteware, die bekendstelling van dekades van kontant Forex maatskappye gebruik te maak van online handel, en die globalisering van markte in die algemeen. Die bekendstelling van die euro op 1 Januarie 1999, en die swakheid van die Amerikaanse dollar nadat hoogtepunt in 2001 het ook bygedra tot die oplewing van belangstelling en gewildheid in forex. Elke land het sy eie geldeenheid om sy besigheid en handel te fasiliteer. Die waarde van een geldeenheid teen 'n ander hang af van die ekonomiese gesondheid van die betrokke produkte asook deur die persepsie van stabiliteit en vertroue in die politieke klimaat in elke land nasies. As toestande verander, geldeenheid waardes wissel na die nuwe ekonomiese situasie weerspieël. En terwyl hierdie skommelinge uitdagings vir ekonome, beleidmakers en staatsamptenare kan skep, bied hulle geweldige geleenthede vir handelaars wat wil om te spekuleer oor die dreigende veranderinge in valuta waardes. So as die geldeenhede Forex beweeg op, maak ons ​​geld wanneer ons koop - en as hulle af beweeg, ons maak geld wanneer ons verkoop. Lyk eenvoudig genoeg, maar die werklike sleutel tot sukses Forex is om te weet wanneer om te kry om 'n handelsmerk en wanneer om uit te klim dit is waar die 4X-DAT inkom. Dit vergemaklik nie, maar meer belangrik automatiseert die hele forex proses, sodat jy kan gaan oor jou besigheid, om pret te hê, spandeer tyd saam met jou gesin, terwyl hy nog met behulp van die ongelooflike finansiële geleenthede die Forex mark bied. Kennisgewing aan VS inwoners - Op die oomblik, die 4X-DAT sagteware is nie beskikbaar vir inwoners van die Verenigde State van Amerika Risiko-Openbaringsverklaring: Handel buite beurs buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Bewus te wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Soek raad van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Global Wins Technologies, Inc is 'n openbaar verhandelde maatskappy, wat handel dryf simbool: GLPT Alle regte voorbehou Copyright 2007 - Global Wins Technologies, Inc. 4X-DAT (TM), Die toekoms van Forex Trading (TM), en globale Wins Technologies (TM ) is handelsmerke van Global Wins Technologies, Inc. 4X geld Trading Hier sal ons kyk na die leer van die basiese beginsels van 4X valuta handel vinnig, deur gee jou die noodsaaklike inligting wat jy nodig het om te weet en geen toevoeg, net die noodsaaklikhede te leer om die markte handel te dryf vinnig en vir groot winste. Ons gaan om te fokus op die aanleer van valuta handel vinnig en deur vas dat ons, gee jou spesifieke inligting om te leer, sodat jy gereed sal wees om handel te dryf met vertroue in net 'n paar weke. 1.Technical Ontleding die beste metode vir beginner handelaars Tegniese ontleding en die gebruik van FOREX kaarte is die beste manier om forex te leer vir die beginner handelaars. Al wat jy hoef te doen is in die kol visuele opstelling wat enigiemand kan leer om handel te dryf vir wins. Ons het hierdie in meer besonderhede op ander gebiede van die webwerf so om uit te vind oor die voordele van Tegniese Analise en Hoe om te gebruik Geld Trading Charts in meer besonderhede, kyk net die relevante dele van die werf. Nou gaan ons kyk na die gebiede van tegniese ontleding, kan jy vinnig leer en wat jy in 'n valuta handel strategie en handel vir groot winste kan sit. 2. Essential Chart Formasies Jy moet leer As jy op soek is na leer grafiek formasies, begin met basiese ondersteuning en weerstand lyne en oefen hulle teken om 'n gevoel vir die grafiek te kry. As jy op soek is na formasies, die wat ons regtig wil is die driehoek formasies wat Klimmen en gly en simmetriese driehoek. Daar is baie meer maar net oefen op almal van hulle en vind die mense wat jy wil advertensie is vol vertroue in Ook Don t kyk net vir hulle op 'n daaglikse kaarte -. Gebruik die weeklikse en maandelikse grafiek asook, sodat jy die groter prentjie kan sien en sien die groot tendense. 3. Beste Trading Indicators Daar is honderde van aanwysers om van te kies, baie het eksotiese name en is kompleks, maar daar is slegs sowat 10 aanwysers, ek dink is die moeite werd oorweging vir insluiting in jou handel strategie. Wanneer jy besluit wat om te gebruik, kies net 2 of 3. As jy meer as dit af te haal, sal jy jou handel stelsel warboel en produseer valse seine. Om te leer oor die beste Geld Trading Indicators jy na die betrokke afdeling van ons blog. Momentum aanwysers is 'n back-up gereedskap om te kyk na die valuta handel kaarte, maar dit is die prys grafiek en prys aksie self wat die belangrikste, dele van jou handel strategie ten opsigte van die bepaling van wanneer 'n posisie in 'n valuta handel paar oop is. 4. Leer oor Volatiliteit As jy nie t verstaan ​​oor wisselvalligheid of standaardafwyking van die prys, sal jy nooit geld te maak in forex en dit is 'n baie belangrike stuk van FOREX onderwys wat die meeste handelaars ignoreer. So hoekom is dit so belangrik Pluk die rigting van die munt paar lang termyn is stil maklik nie, maar bly met die tendens, sonder om uit gestop deur wisselvalligheid wat jy uit vind op stop is een van die grootste uitdagings vir die handel 4x geldeenhede. 5. Lees meer oor Sielkunde meeste handelaars fokus meer op hul metode, as hulle dit doen op te dink oor die emosionele impak handel sal op hul persoonlikheid en dit is 'n groot fout. in terme van die bereiking van handel sukses, met 'n handel strategie wat die potensiaal het om goeie resultate te lewer het nie genoeg, om winste moet jy die regte geestelike fokus het, om die stelsels seine handel met dissipline, om sukses te behaal nie. 6. Gratis Trading Systems Jy moet bestudeer Ons het gepraat oor die skilpad Reëls en Richard Donchain s 4 Week reël en hoe belangrik dit is dat jy hulle bestudeer omdat: Hierdie stelsels werk en nie net doen wat hulle werk - hulle gee jou die sleutel insigte, op hoe om handelswins wat maak: Daar beide eenvoudige handel stelsels en as ons voortdurend spanning - stapels n handel stelsel met baie veranderlikes en parameters te handel seine op te wek, kom nie t hulp in terme van help 'n stelsel om geld te verdien. Beide stelsels is gebaseer op 'n eenvoudige breakout metode wat 'n metode van handeldryf wat altyd geld sal maak. Ten slotte, is die skilpad handel PDF gepak met inligting oor die basiese beginsels van 'n suksesvolle stelsel. Die PDF beklemtoon die belangrikheid van die saak dissipline, sinvolle geldbestuur parameters en wys jou die verlies van die meerderheid van jou handel seine doesn t saak so lank as wat jy wins uit te voer en sny verliese. Ten slotte - selfs al is jy nie t wil gebruik hierdie stelsels leer hulle terwyl hulle jou wys hoe 'n eenvoudige strategie kan werk en maak groot winste. 7. Beste gratis webwerwe vir Onderwys Daar is baie goeie gratis webwerwe aanlyn en drie van die beste is - turtletrader wat 'n paar groot insig oor tendens volgende en handel sielkunde en babypips wat is 'n goeie plek vir leer al die basiese beginsels het. Jy moet ook kyk na Youtube wat jy great video tutoriale en onderwys, oor alle aspekte van die bou van 'n handel metode vir wins gee. Laaste maar nie die minste nie, sal ons ons webwerf wat meer as 1000 bladsye van die beste gratis valuta handel inligting bevat beveel. 8. Essensiële Boeke te lees sal jy die beste forex Boeke op hierdie site en hierdie boeke te vind, sal jy 'n uitstekende inligting oor alle aspekte van die valuta handel so maak seker jy lees en leer uit hulle te gee. Die boeke wat ons beveel is nie duur nie en is the10 beste wat ons gelees het, het oor die afgelope 30 jaar het ons hoop jy geniet dit. 9. Sit alles bymekaar Sodra jy gelees het en geleer het al die materiaal aanbeveel, kan jy dan saam 'n handel strategie vir wins wat die beste by jou persoonlikheid. As jy vertroue in jou handel kennis en die strategie wat jy ontwikkel het, is jy gereed om 'n rekening oop te maak en te begin handel, maar wat jy nodig het om aandag te skenk aan die volgende punt, om seker te maak jy sal handel sukses te behaal. 10. Jou Gereed om Trade maar pasop Daar is 'n gesegde wat van toepassing is in baie gebiede van die lewe en sy dit: (Thomas Fuller) Hierdie aanhaling is baie waar wanneer jy eintlik gekom om handel 4X valuta markte, wanneer jy kom om jou handel rekening oop te maak . Wanneer jy die inligting beveel ons bo leer, sal jy in staat te wees om te sien waarom saam om 'n strategie wat kan geld maak is maklik genoeg, maar wanneer jy gaan om dit klaar te handel, sal jy vind hoe moeilik, die handhawing van geestelike selfbeheersing kan wees en jy sal die versoeking om te doen wat jy shouldn t voel. Die rede is dit so is wanneer geld gewaag, die druk is op jou, en jy het om dit te hanteer. Wanneer jy handel dryf vir die regte, jy don t sien net handel seine jy hulle en hul impak op jou gedagtes eintlik voel. Dit is die vermoë om onder druk te bly kalm wat die punt van 'n professionele in enige besigheid en dit sluit FOREX. Soos mededingende sport byvoorbeeld wanneer 'n speler behoeftes aan te teken 'n strafskop in die sokker, in die doodsnikke van die wedstryd te wen die druk is op Dit is dieselfde in valuta handel, jy moet in staat wees om kalm te bly en handel nie emosioneel, wanneer die druk op jou is. Die enigste manier om dit te doen, is vol vertroue in wat jy doen te wees en dit kom uit die kennis wat jy het wat weerspieël word in beide selfvertroue en dissipline. In terme van jou geestelike houding, jy hoef net die keuse om die sielkunde wat nodig is om te wen te neem nie. Forex Bybel System Arlight. Ek het broers en mooi gezipte lêer vir julle met 'n handleiding en prentjie in om jou te help handel en weet wat seine is geldig. Weergawe 3 van die Bybel stelsel is 'n goeie een met baie verander van die oorspronklike. Ek ve ook verander die TP, SL en geldige sein intreevlakke. Alles is beter en moet jy gee goeie resultate. Ek ve n handleiding wat jou vertel wat die beste vir my gewerk het, maar dit beteken nie die stelsel is net verhandelbaar die gebruik van hierdie instruksies aangeheg. Ek m alles oor konsekwentheid en dat is wat ek vyf vorendag te kom met in hierdie handel instruksies. 'N handelaar wat in ooreenstemming is in sy reëls is 'n suksesvolle handelaar. Dit is wat ek m probeer om jou te help bereik met hierdie handel strategie. Ek het swaar verander die oorspronklike weergawe van die sagteware nogal 'n bietjie aan die stelsel meer winsgewend te help. Dit kan die finale weergawe. Ek ve Uittreksel al die lêers wat eindig in. ex4 en. mq4 in program files / IBFX / kundiges gids / aanwysers. (As IBFX is nie jou makelaar te vind jou gids makelaar in Program Files.) Die sjabloon lêer eindig in. tpl moet in program files / gids IBFX / templates te gaan. Dit is in die installasie. Trading reëls. ten minste wat werk vir my. -1 Handel 'n dag elke paar wen of verloor -40 pit TP op elke handel. - SL, Signal in teenoorgestelde rigting. Hoekom mag vir slegs geldig sein soos in die foto om jou wen - net Handel EU en GU-Tuisblad verhandel teen 06:00 EST en wag totdat jy jou ambagte te vind. Gewoonlik met in 3 uur jy weer gedoen. - Het dissipline en hou aan die strategie. Wat hierdie metode kan bereik. Die goue figuur kan net my doen 'n visuele terug toets vir 1 maand per paar, maar verlede maand alleen beide pare saam getrek in 1262 pitte. 709 pitte op die EU en 553 op die GU. 'N Voorbeeld van die krag van hierdie stelsel. Die EURUSD paar het 11 reguit dae van 40 pit winste. 440 pitte in 11 dae. Ek weet nie hoe afgelope maande is, maar ek sou raai dat hierdie stelsel kan trek in 'n gemiddeld van ongeveer 1000 pitte per maand. Dit kan nie genoeg vir 'n paar handelaars wees, maar dit is vir my. As sommige van julle sukkel om 'n konsekwente strategie of wil een vir die saak hier is jy weer rit. Hierdie strategie moet werk goed langtermyn met hierdie stelsel en nie bring in 'n goeie bedrag van pitte per maand. Gelukkig Trading en Sterkte Hi almal Ek wil graag my persoonlike sjabloon vir almal om te gebruik plaas. Hierdie sjabloon sluit veranderinge wat deur FXhermit en myself. Ek voel dat die verander maak hierdie stelsel 'n baie goeie reeks handelaar. Ek m nie van plan om enige reëls te plaas. Uit te vind wat die beste werk vir jou. Kyk na die tendens lyne en S / R aanwysers versigtig. Dit sal jou toelaat om 'n hoër waarskynlike handel te plaas wanneer jy 'n sein te kry. Hierdie 2 aanwysers maak die glans stelsel hulle so gebruik. Sterkte mense. Hoop jy geniet die nuwe sjabloon. As 'n geskenk aan die forum vir die vakansies vyf besluit om my trots en stelsel vreugde te deel. Ek dink dit is een van die beste kostuum gebou Manuel stelsels ooit geskep. My laaste draad Getiteld gebruik net een van die aanwysers van hierdie stelsel. So diegene wat met behulp wat aanwyser dalk hierdie draad vind 'n verrassing. Ek m dit te deel met die forum sodat ons kan praat oor die beste metode van die gebruik daarvan. Ek dink die reëls stelsel is 'n goeie beginpunt, maar don t dink hulle laat die skyn om dit se volle potensiaal te ontwikkel. Die stelsel is laas gesien op die internet verkoop vir 97 terug in die laat 9/2009. Ek het eintlik gekoop dit aanlyn voordat dit uitverkoop en sien dat dit goed was ongelooflik potensiaal. Dit kom met 'n handleiding, maar ek het gevoel dat die handel instruksies t didn gee die stelsel geregtigheid. Hulle is 'n goeie beginpunt, maar ek dink ons ​​hier om dit te toets ons kan dit uit te brei na 'n SIMI heilige graal stelsel. Ek het die skeppers van hierdie stelsel bring 'n lewendige rekening van 700 tot 'n wins van 60k in 23 dae die gebruik van hierdie stelsel maar dit was nie die handel die reëls stelsel wat is aangeheg. Ek het nooit gevra hoe hulle hierdie stelsel is die handel. Ek wens ek wil hê. Dit het gelyk asof hulle was besig om oor 2-5 ambagte per dag. Die lewendige rekening het geen verliese al die pad tot by die wins van 60k. Van wat ek onthou daar was ophou 'n paar break selfs ambagte so dit laat my dink daar is nog 'n volgkeerverlies gebruik in daar handel styl. Sommige mense het gedink dat die stelsel was 'n bedrogspul. Ek glo dat die mense wat gedink het dit was 'n bedrogspul was die kinders wat nie die stelsel het te koop en was skepties. Ek het nie. Die Skepper het gelyk soos 'n goeie ou en gereageer op e-pos baie vinnig. Ek is nie seker waarom hy gestop verkoop hierdie stelsel maar as ek 60k besig was om in 23 dae kan ek sien waarom hy t die webwerf didn nodig. Terug 'n jaar gelede, het ek eintlik gevra die skepper van hom nie met behulp van die reëls stelsel in die handleiding en hy het vir my gesê dat omdat hy geweet het die stelsel so goed hy kon ambagte wat nie presies inskrywing s was nie. Hy het gesê dat hulle nie al is aanbeveel. Ek Don t weet of dit help sommige van julle, maar kan probeer om saam te werk om te sien wat handel reëls beste werk vir hierdie awesome stelsel. Ek ve het 'n paar groot handel gebruik van hierdie stelsel, maar ek dink dit is winsgewendheid kan selfs verder uitgebrei word. Kom ons saam te werk. As ek vang 'n liggaam verkoop enige aspek van hierdie stelsel aanlyn sal ek daar gat het geroosterde Ek sien dikwels ophou so don t dink ek kan t sien. Dit is om gebruik te word deur die gemeenskap vir die handel nie vir verkoop nie, tensy jy is die skepper van hierdie stelsel Dankie. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Soos 'n geskenk aan die forum vir die vakansies Ek ve besluit om my trots en stelsel vreugde te deel. Ek dink dit is een van die beste kostuum gebou Manuel stelsels ooit geskep. My laaste draad Getiteld gebruik net een van die aanwysers van hierdie stelsel. So diegene wat met behulp wat aanwyser dalk hierdie draad vind 'n verrassing. Ek m dit te deel met die forum sodat ons kan praat oor die beste metode van die gebruik daarvan. Ek dink die reëls stelsel is 'n goeie beginpunt, maar don t dink hulle laat die skyn om dit se volle potensiaal te ontwikkel. Het enigiemand probeer om hierdie stelsel met bestaande reëls wat in die dokument Indien wel, die hoe was die prestasie van hierdie stelsel is dit so goed soos dit met die hand te doen In my opinie reëls sal beter geïmplementeer word as outomaties gedoen outomatiseer en dus kan ons maksimum kry wins. Laat weet my asseblief as iemand antwoord op hierdie vrae het. Het jy hierdie stelsel gebruik leef Hoe lank Wat is jou resultate wat ek gekoop het die stelsel meer as 'n jaar gelede. Dit was die tyd toe ek elke moontlike stelsel is te koop. Ek didn t regtig weet wat ek doen en wat ek vind. Ek didn t handel dit baie dan as gevolg van my gebrek aan buitelandse valuta kennis. Ek het net weer gevind dat hierdie stelsel op een van my ou USB drives en gee dit 'n blik en was verbaas oor hoeveel potensiële dit regtig het. dit is nie baie dikwels jy 'n groot persoonlike forex stelsel wat t te verf kom nie. Ek m nou die toets van hierdie ding op baie verskillende tydskale te sien wat die beste werk. Ek het gedink dit sou 'n goeie idee om dit te deel om ander te help en vir ons om ook te praat oor wat is werk en wat is nie wanneer dit kom by parameters handel. Stadige Maak Million geword Desember 2010 Status: In dit vir die lang termyn 49 Posts Ek het die stelsel meer as 'n jaar gelede. Dit was die tyd toe ek elke moontlike stelsel is te koop. Ek didn t regtig weet wat ek doen en wat ek vind. Ek didn t handel dit baie dan as gevolg van my gebrek aan buitelandse valuta kennis. Ek het net weer gevind dat hierdie stelsel op een van my ou USB drives en gee dit 'n blik en was verbaas oor hoeveel potensiële dit regtig het. dit is nie baie dikwels jy 'n groot persoonlike forex stelsel wat t te verf kom nie. Ek m nou die toets van hierdie ding op baie verskillende tydskale te sien wat die beste werk. Ek het gedink dit sou 'n goeie wees. Dankie vir jou antwoord ek sal jou help na die vakansie, dit lyk belowend. Ek m nog wonder oor hoe om die MACD gebruik. Don t handel wanneer dit plat Slegs verlang oor die lyn nul ens


No comments:

Post a Comment