Wednesday, September 7, 2016

Binêre Opsie Reeks Handel

Daar is 2 groot marktoestande sal jy sien as 'n handelaar. Die mark is óf beweeg in 'n tendens of beweeg in 'n reeks. Trouens, daar is geen ander manier die mark kan beweeg behalwe hierdie. Ten einde vir jou om geld deurgaans maak in binêre handel, moet jy 'n strategie wat jou kan help om die tendens en ander strategie om jou te help die reeks handel Handel het. Daarom word in hierdie post, gaan ek met julle deel hoe jy die wissel mark kan handel. Een van die beste manier om handel te dryf die wissel mark is om tendens kanaal gebruik. Wanneer jy sien dat die prys sywaarts beweeg, moet jy begin om die boonste en onderste tendens lyn van die reeks te trek. Wanneer die prys treffers die laer tendens lyn, is daar 'n goeie kans dat die prys gaan om te beweeg. Daarom sal jy begin om te kyk vir die geleentheid om 'n hoë opsie betree. Wanneer die prys treffers die hoër tendens lyn, is daar 'n goeie kans dat die prys gaan af beweeg. Daarom moet jy begin om te kyk vir die geleentheid tot lae gaan. Weereens, ek jou nie vra om 'n hoë opsie betree wanneer die prys treffers die laer tendens lyn of tik 'n lae opsie wanneer die prys treffers die hoër tendens lyn. Jy moet seker maak dat die inskrywing op grond van jou strategie en nie net op grond van hierdie afstoting van die tendens lyn. Die doel van hierdie tendens kanaal is om te help jy jou wen waarskynlikheid verhoog. Vir dié van julle wat belangstel om te sien hoe ek handel is, kan jy 'n blik op my gratis live Trading Kamer waar ek sal jou toelaat om te kyk oor my skouer om te sien hoe ek handel alledaagse en hoe ek die opstel van my grafiek alledaagse neem.


No comments:

Post a Comment